fbpx

როგორ გავუშვათ Viber-ის რეკლამები Admixer-ის სისტემის დახმარებით

Admixer-ი 2016 წლიდან Viber-ის რეკლამის ოფიციალური რისელერია.  კომპანია ძირითად ყურადღებას სარეკლამო კამპანიის ავტომატიზაციაზე ამახვილებს. სწორად ამიტომ, ჩვენ Viber-ის რეკლამის Admixer.DSP პლატფორმის საშუალებით გასაშვებად, სპეციალური შაბლონი შევქმენით. 

 

 

თქვენი პროდუქტის პრომოუშენის რამდენიმე გზა არსებობს:

 

  • აპის შიდა რეკლამა, რომელიც ჩნდება ზარის დასრულების შემდეგ; 
  • დესკტოპის სარეკლამო ბანერები;
  • სარეკლამო ბანერები, რომლებსაც ნახავთ სტიკერების პაკეტის ჩამოტვირთვის შემდეგ;
  • სტიკერები – დაწკაპუნებადი და ხმოვანი;
  • ზარის შემდგომი და ჩამოსატვირთი/ ვიდეო რეკლამები;
  • და მრავალი სხვა. 

 

Viber-მა ზარის შემდგომი რეკლამის გაშვება 2017 წლის თებერვალში დაიწყო, ჩვენი მიზანი კი რეკლამის განმთავსებლებისთვის ამ პროცესის გაადვილება იყო. დარეკვის შემდგომი რეკლამა ზრდადი პოპულარობით წლებია სარგებლობს. მას კოკა-კოლა, Old Spice, Disney, PepsiCo, Ferrero და სხვა მრავალი კომპანია აქტიურად იყენებს. 

 

 

რა ბენეფიტები აქვთ ედვერთაიზერებსა და ბრენდებს?

 

Viber-ი ედვერთაიზერებს აქტიური მომხმარებლების მოძიებაში ეხმარება. სარეკლამო ფორმატების გამოყენებით, მათ აუდიტორიებთან საჭირო დროს წვდომა და ვიზუალური რეკლამების წარდგენა შეუძლიათ.

 

 

გამოიყენეთ ეს რეკლამა, რომ გაიზარდოს:

  • მომხმარებელთა ჩართულობა;
  • ბრენდის ცნობადობა;
  • შემოსავალი.

 

 

 

Viber-ის რეკლამების ფორმატები:

 

  • მთავარი ჩატი (Native) – 320×50
  • ზარების  Tab (Native) – 320×50
  • ჩატის გაფართოვება (Native) – 320×50
  • ზარის შემდგომი & Timeout (Native) – 300×250
  • ზარის შემდგომი & Timeout (ბანერი) – 300×250
  • Post-call ვიდეო  – ზომა 300×250 , 10 წამამდე, CND-ზე გადმოწერილი, .mp4 ფორმატში

 

 

თავად სცადეთ Viber-ის შაბლონები:

 

ჩვენი პლატფორმის საშუალებით, შეძლებთ აკონტროლოთ სტატისტიკური მონაცემები და მიიღოთ თქვენი რეკლამის მუდმივი ვიზუალური ანგარიში. 

 

  • 100-ზე მეტი სხვადასხვა მონაცემის ნაკრები;
  • თითოეული რეკლამის მონიტორინგი;
  • ექსპორტის ანგარიშები.

 

ჩვენ გთავაზობთ ცოდნისა და შესაძლებლობების სრულ პაკეტს მარტივი დასაწყისისთვის. 

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn