fbpx

ADMIXER

სარეკლამო პროდუქტების ეკოსისტემა, რომელიც ინტერაქტიული სარეკლამო ბაზრის მოთამაშეებს აერთიანებს

ჩვენ შევძელით

ადგილობრივი და საერთაშორისო პარტნიორების ნდობის მოპოვება

10 წელზე მეტი ბაზარზე

2 მილიარდი Impressions

ყოველთვიური ინვენტარი ADMIXER-ის სარეკლამო ქსელში

1000-ზე მეტი ვებგვერდი

ADMIXER-ის სარეკლამო ქსელში

100-ზე მეტი ტოპ DSP და SSP

საერთაშორისო პარტნიორები

100 მილიონზე მეტი პროფილი

DMP-ის მომხმარებლები

2000-ზე მეტი ბრენდი

სარგებლობს ADMIXER-ის მომსახურებით ყოველთვიურად

250-ზე მეტი თანამშრომელი

ADMIXER-ის საერთაშორისო გუნდში

ჩვენი მიზანია

ინტერაქტიული რეკლამის შეძენის, შექმნის ან გამართვის საკითხებთან დაკავშირებული ნებისმიერი ამოცანის გადაჭრა

საერთაშორისო პლატფორმების ინვენტარი

ჩვენ, კონტაქტებისა და ტექნოლოგიური ინტეგრაციის გამოყენებით, ყველაზე პოპულარულ საერთაშორისო ვებგვერდებსა და პროგრამებზე წვდომას ვუზრუნველვყოფთ.
GMP_SalesPartner
logo icon purple
Opera
InMobi_logo_blue
pubmatic-logo
ironSource-logo-2018-300x145
Fyber_logo
retina-bidswitch-b
smaato-logo

თაღლითობისგან დაცული ინვენტარი და ვერიფიკაცია

ტექნოლოგიური ინტეგრაციები ინვენტარის ხარისხს, თაღლითობისგან დაცვასა და შეძენილი Impression-ების გადამოწმებას უზრუნველყოფს.
Impact-logo
pixalate-logo
Kantar-Logo
moat
DoubleVerify
ias-logo
DeviceAtlas
IAB_Tech_Lab
iab ukraine

ჩვენ ვფართოვდებით

ADMIXER GE ნაწილია Admixer Group-ის, რომელიც მთელს მსოფლიოში ოპერირებს

ლონ-ანჯელესი ფრანკფურტი სინგაპური ნიუ-იორკი ლონდონი დიუსელდორფი რიგა კიშინიოვი კიევი ნოვაია-კახოვკა თბილისი ალმაატი მინსკი ოფისები დატა-ცენტრები

ისტორია

ჩვენ ათობით სარეკლამო პროდუქტი უკვე შევქმენით, მაგრამ ყველაზე მნიშვნელოვანი მიღწევები ჯერ კიდევ წინაა...

2020

თბილისში რეგიონალური ოფისის გახსნა - Admixer GE
ციფრული გარე რეკლამის პროგრამატიკულ ეკოსისტემაში ინტეგრაცია (DOOH)
საგანმანათლებლო მიმართულების განვითარება; ახალი ონლაინ პლატფორმა - Admixer.Academy Admixer Academy

2019

მოლდოვის რესპუბლიკაში ახალი ოფისის გახსნა
Tech Stack - adtech პროდუქტების მოდულური სისტემა
Admixer.SSP სისტემაში 70-ზე მეტი საერთაშორისო პარტნიორის ინტეგრაცია

2018

Admixer.DSP-ს მეშვეობით, ციფრული რეკლამის შესაძენად DSP პლატფორმის ჩაშვება
სატელევიზიო სარეკლამო ქსელი (CTV) "SMARTOO"-ს ამუშავება SMARTOO

2017

მედიისა და კრეატივების დამოუკიდებელი პლატფორმების MixDigital-ისა და Vivid-ის გაშვება mixdigitalvivid
სარეკლამო ბაზარზე ჰიბრიდული ტექნოლოგიების: RTB და Header Bidding შეტანა
ახალი ოფისების გახსნა ტორონტოში, დიუსელდორფსა და რიგაში

2016

Google Marketing Platform-ის ტექნიკური პარტნიორის სტატუსის მიღება DoubleClick
სარეკლამო ბირჟა Admixer.SSP-ს გაკეთება და საერთაშორისო ბაზარზე შესვლა
ADMIXER-ის სარეკლამო ქსელებში ჩვენების რაოდენობა თვეში 20 მილიარდს აღწევს

2015

Creatives - კრეატიული შაბლონების მენეჯმენტის პლატფორმის ჩაშვება სხვადასხვა სარეკლამო შაბლონით adcretives
Admixer.Publisher პლატფორმა ვებგვერდების მონეტიზაციის სამართავად
Admixer.Network-ის, სარეკლამო ქსელის მენეჯმენტის პლატფორმის, ამუშავება

2014

საერთაშორისო ოფისების გახსნა ყაზახეთსა და ბელორუსში
ADMIXER-ის სარეკლამო ქსელში 1000-ზე მეტი ვებგვერდის ჩართვა
მობილური მოწყობილობებისთვის Mobile.Admixer-ის ქსელის ამოქმედება

2013

Microsoft-ის სარეკლამო პარტნიორის სტატუსის მიღება და Skype-ში სარეკლამო გაყიდვების დაწყება microsoft advertising
სარეკლამო ქსელის Market.Admixer-ის ჩაშვება მცირე და საშუალო ბიზნესისათვის

2012

Video.Admixer-ის in-stream და out-stream ფორმატებით ამუშავება
Microsoft Azure Solutions-ის "წლის ლიდერის" ჯილდოს მიღება microsoft

2011

სარეკლამო კამპანიების ტარგეტირების ახალი ფუნქციის - ქცევითი ტარგეტირების დამატება
ქსელის ზრდა: თვეში 500-ზე მეტი სარეკლამო კამპანია

2009

დასაწყისი: პირველი სარეკლამო ქსელის შექმნა